19 august 2009

prea tarziu pentru ''noi''



[el]-de ce ne.am despartit?
[ea]-de ce ma intrebi asta tocmai acum?
[el]-nu stiu.poate pt ca te vreau inapoi...
[ea]-uff...nu ti se pare un pic cam prea tarziu?
[el]-nu..niciodata nu e prea tarziu..
[ea]-ba eu cred ca e mult prea tarziu pentru asta..
[el]-dar...cel putin ai tinut la mine?
[ea]-da..am tinut
[el]-si de ce nu mi.ai aratat?
[ea]-pentru ca nu ti.a pasat...pentru ca sti foarte bine ca ai fost cu ea,si imi era prietena.cum crezi ca ii venea ei...chiar daca zicea ca nu ii pasa...
[el]-dar si.a batut joc de mine..
[ea]-stiu..si totusi
[el]-si de ce nu mi.ai spus?
[ea]-m.ai intrebat?
[el]-mnu...8-|si totusi puteai sa.mi spui...
[ea]-nu avea rost.nu ti.a pasat...
[el]-BA DA!
[ea]-BA NUU!esti un mincinos..nici tu nu crezi ce spui..
[el]-ba da...cred ce spun
[ea]-eu nu...si pana la urma ce mai vrei de la mine?
[el]-vreau...nu mai vreau nimic...doar sa.ti spun ca imi pare rau ca te.am pierdut..si ca am tinut la tine...
[ea]-de ce nu taci?...daca tineai la mine,eram si acum impreuna...
[el]-dar...
[ea]-nici.un dar...nu mai.nu mai vreau explicatii si promisiuni pe care le stiu deja...le spui degeaba nu te audd!!
[el]-macar mai da.mi o sansa...
[ea]-nu am dat niciodata a.2.a sansa,dc as face.o acum?m.ai avut odata de ce nu m.ai tinut langa tine?
[el]-te.ai schimbat...mult..
[ea]-nu nu m.am schimbat,am ramas la fel...doar in ochii tai m.am schimbat,m.ai pierdut e imposibil sa mai gasesti iubirea ce ti.am purtat.o,am ascuns.o atat de bine incat nici eu nu o mai gasesc...
[el]-si cu noi cum ramane?
[ea]-care noi?noi nu mai exista de mult,exista eu si tu separat...crezi ca noi exista doar cand ai tu chef?
[el]-ah..regreti ce a fost intre noi nu?
[ea]-nu.nu regret nimic...a fost frumos atunci..
[el]-adica vreau sa spun daca ai putea da timpul inapoi,ai schimba ceva?
[ea]-nu as schimba nimic,ti.am spus....
[ea]-dar tu.tu ai schimba ceva?
[el]-sti bine ca inca te iubesc
[ea]-chiar daca nu mai cred...voiam s.o mai aud odata
[el]-si acum..?
[ea]-acum? nimic! pleaca!!!
[el]-dar te iubeeesc!
[ea]-nu mai tipa ca nu mai ascult...pleaca si nu te mai intoarce inapoi nici macar cu privirea...


   te.am iubit fraiere...dar asta a fost atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar n.ai nimic de zis /:)?