31 august 2009

o lume plastica



-->
Traim intr.o lume plina de ura si invidie..in care dragostea si iubirea stau intr.un colt uitate de toti si toate…traim intr.o lume in care nu exista prieteni adevarati..sunt doar niste umbre ..niste umbre reci care sunt langa tine doar cand e soare..cand e frig si rece dispar …E o lume egoista care vrea totul pentru ea,care nu vrea sa imparta cu tine nici fericire,nici zambete,nici lacrimi…NIMIC..toti traiesc pentru ei.nu le poti patrunde in suflet..si daca ai reusi n.ai gasi nimic acolo…e gol .sau e numai invidie,nefericire…si intr.un colt e putina iubire si fericire …pana si ele sunt triste uita.te acolo si pline de praf…nu.i pasa nimanui de ele…nu poti avea incredere in nimeni.
Te uiti la un copil..si vezi cat e de fericit..pentru ca nu.i pasa de nimeni..are lumea lui, zambeste si nu o face pentru ca are nevoie de ceva,ci pentru ca e fericit…poate asa am fost si noi…poate inca mai suntem…pentru cateva secunde stai si asculta copilul din tine care a fost uitat…
Am uitat sa mai visam,insa nu am uitat sa ne preocupe grija de ceilalti,am uitat sa iubim insa nu am uitat sa uram,am uitat sa zambim insa nu am uitat sa plangem, am uitat sa daruim afectiune insa nu am uitat sa frangem inimi…asa sunteti toti..
Eu? eu nu sunt asa,eu nu vreau sa fiu asa…eu vreau sa fiu altfel…vreau sa fiu un copil , sunt fericita am imaginatia de partea mea…eu nu visez numai atunci cand dorm..eu visez mereu…incerc sa inchid ochii in fata rautatii celorlalti ca sa.i pot vedea ca pe niste prieteni..nu vreau sa privesc realitatea…e mult prea cruda si aiurea…
Si oricat de trista as fi zambesc…vad atatea lacrimi in jurul meu incat nu vreau sa incurc pe nimeni cu ale mele,incerc sa le sterg pe ale lor si sa readuc un zambet pe buzele lor..incerc sa le cos ranile cu un glas dulce…
Ne pierdem intr.o lume plina de minciuna in care fiecare are o masca pe care o poarta mereu… adevarul e prea greu de suportat si ne mintim unii pe altii…ne mintim noi insine…adevarul doare si uneori il spunem pentru ca cel din fata noastra nu merita altceva si incearca sa inchida tot cu ‘’hai sa uitam’’ sau ‘’asta a fost ,hai sa terminam povestea asta o data’’…normal lui ii e usor sa uite si sa stearga cu buretele tot..si pe tine sa te lase sa plutesti in minciuna…dar nu..tu nu asta voiai sa auzi..tu vrei sa auzi adevarul..tu vrei sa inchei tot..nu vrei sa lasi povestea asta fara sfarsit..
‘’Esti atat de copila ‘’…da aud asta foarte des..si sti ce? Nu vreau sa ma schimb..mi.e bine asa.. si nu nu sunt o copila incerc sa fiu..oricum nimeni nu.mi stie problemele si nimeni nu ma poate ajuta…de ce sa ma complic…nimeni nu e in stare sa poarte o lupta pentru el insusi dar sa ma ajute pe mine…toti vreti sa ma ajutati,dar nu vedeti ca aveti nevoie de ajutor mai mult ca mine..eu am invatat sa lupt si singura…nu sunt chiar atat de copila chiar daca asta dau de inteles…voi credeti ca aveti probleme…ce probleme ma..ma criticati ca nu reactionez la copilariile voastre pe care le considerati probleme…pay daca ati fi fost in locul meu..ati fi inteles..si nu ati mai fi plans la o zgarietura…dar asta este… nu suntem toti la fel…
Voi ramaneti la fel in lumea voastra..eu intr.a mea… lasati.ma pe mine in pace..ajutati.va pe voi.
Copil naiv..da asta vreau sa fiu…mi.am pus sufletul in mainile tale… sunt ca o marioneta..ai grija cum tragi de sfori..nu vreau sa cad..am cazut de mii de ori din cauza altora…nu incerca sa ma iubesti decat daca esti sigur ca o sa reusesti.pentru ca traim intr.o lume de plastic in care toti suntem niste papusi..iar atele de care atarnam sunt cele mai mari sanse care ne apar in cale..iar daca nu stim sa profitam de ele la timp se rup una cate una…si putem pica oricand si ne putem rupe in bucatele in fiecare secunda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar n.ai nimic de zis /:)?