27 august 2009

ne schimba fiecare lucru ce il iubim cu adevarat



''oare exista cineva care sa te iubească fără sa incerce sa te schimbe?''...mda o simpla întrebare care mi s.a pus la un moment dat..si la care nu am reuşit sa răspund...dar acum pot
De fapt nimeni nu încearcă sa te schimbe,dar cand iubeşti cu adevărat te schimbi fără sa.ti dai seama.Persoana trece dar obisnuinta ramane aceeaşi,fie ca vrem sau nu..
Cand iubim,ramanem la fel preschimbati putin in acea persoana...Urasc cand cineva incearca sa ma schimbe,dar recunosc si eu m.am schimbat fara sa vreau...pana si ochii mi s.au schimbat,acum vad lumea cu alti ochi,datorita tie am inceput sa iubesc ceea ce uram candva sau ceea ce refuzam sa accept.
Am fost uniti doar de o idee la inceput,dar mai tarziu eram uniti de tot ce ne inconjoara. m.am schimbat si eu,te.ai schimbat si tu si am ajuns sa fim la fel pana cand s.a cascat o prapastie intre noi care ne.a impins usor dar inevitabil in directii diferite si am ramas eu putin preschimbata in tine iar tu putin preschimbat in mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar n.ai nimic de zis /:)?