2 august 2010

Azi nu..


 Azi nu am chef de nimic..
vreau doar sa plang si sa ma inteleg singura, caci nimeni nu poate.
vreau sa fiu singura si sa ma uit in gol, sa privesc in jur si sa vad ca nu stiu unde vreau sa ajung, sau ca nu pot sa ajung unde vreau, sau ca pot dar nu vreau... pentru ca odata ce am ajuns unde am vrut, s.ar putea sa regret si sa vreau sa ma intorc inapoi si o sa fie prea tarziu...sau nu
de fapt azi vreau sa stau aici, vreau sa nu am nevoie de nimeni! de nimeni! intelegi?
                     ...pentru ca nimeni nu.mi e alaturi cu adevarat, pentru ca nimeni nu ma intelege cum vreau eu.
vreau sa nu.mi mai fie dor de nimeni..
vreau sa nu  ma mai gandesc la tot ce am pierdut..
vreau sa nu ma mai gandesc la tine de cate ori imi aprind tigarea seara inainte sa adorm..
 si imi doresc si mai multe... cum ar fi sa.mi sterg trecutul...
dar acum vreau sa ma gandesc ca intr.o zi  voi pleca de aici, undeva, nu conteaza unde, undeva unde nu ma cunoaste nimeni si nu voi mai fi nevoita sa ascund nimic sub rasul ala atat de fals si de tampit de care m.am saturat!
          Si oricum nu ma astept sa ma inteleaga cineva , si oricum nimeni nu stie nimic despre mine, despre copilaria sau viata mea, sau ceea ce gandesc eu, cu toate ca multi au impresia ca stiu tot, dar nu.. tot ce stiu ei sunt aparente, iar aparentele inseala.
Si mi.e frica, mi.e frica ca intr.o zi o sa cedez si ma voi omori doar ca sa.i fac pe ei sa sufere.. sa le arat ca le pasa..si ca e prea tarziu sa mai arate asta.
Si ce crezi ca eu nu.mi doresc sa gasesc pe cineva in bratele caruia sa pot plange oricand simt nevoia, sa stie ce simt fara sa.i spun eu, si sa am siguranta ca orice ar fi e mereu cineva care ma intelege si ma accepta asa cum sunt eu, un copil tampit care nu vrea sa mai creasca, si care se lupta uneori pentru nimic chiar daca stie ca face asta degeaba...crezi ca eu nu vreau sa fie toate cum vreau eu..
Si ce daca vreau.. nimic nu e asa cum as vrea.. chiar nimic..si cu toate astea mereu vreau sa fie ca mine si sa am eu dreptate..stiu. e aiurea...
Dar azi nu vreau sa am dreptate, nu vreau sa rad, nu vreau sa aud pe nimeni sau sa ma inteleaga cineva... pur si simplu nu am chef de nimeni si de nimic..nu stiu de ce..dar azi vreau sa fiu altfel...
          ...nu vreau sa mai ranesc pe nimeni, chiar daca n.o fac intentionat o fac destul de des..si nici nu stii cat ma feresc de asta.. nu stii cat incerc sa nu mai fiu atat de rece si de distanta exact cu cine nu trebuie.. si e trist ca niciodata nu reusesc sa.mi  joc rolul ce mi se da pana la capat cu gandul ca ma voi schimba, ca voi fi altfel..
 si azi nu vreau sa mai aud nimic caci am vazut ca degeaba strig ca nu e ceea ce vreau si m.am saturat sa le tot explic ca nu  pot sa simt nimic la comanda.
Si stii de ce? pentru ca nu pot sa mint pe nimeni ca sunt fericita, nu pot sa ma mint nici pe mine ca nu.mi pasa de sentimentele mele,  ca nu pot sa ma prefac ca imi pasa..caci stiu ca nu pot sa fac asta mult timp si pana la urma cedez si adevarul tot iese la suprafata si la sfarsit tot e cineva ranit... si atunci nu voi fi eu aceea.
  

                                   si stiu ca nu sunt asa cum vor multi, ca sunt diferita de altii, poate prea diferita
                                          si ciudata...dar cineva tot trebuie sa ma inteleaga si pe mine...

Un comentariu:

  1. ,,,esti foarte trista pentru o femeie asa de frumoasa
    cateodata stau si ma gandesc de ce toate va indragostiti numai de dobitoci care nu tin la voi... e intrebarea mea existentiala

    RăspundețiȘtergere

Chiar n.ai nimic de zis /:)?