4 octombrie 2011

In silent moments imagine you'd be here

 [...si te mai vad din cand in cand, esti la fel... ochii iti sunt tristi.. dar inca mai zambesti]

Mai stii?
... mi.ai spus candva ca ai vrea sa opresti timpul in loc atunci si acolo..
te.am intrebat de ce?..si mi.ai raspuns ca vrei sa fie asa tot timpul, sa.mi asculti bataile inimii, sa ma ai langa tine mereu...
 N.am zis nimic, stiam ca n.avea rost..
..iar tu stiai perfect ca timpul in loc n.ai sa poti sa.l opresti niciodata.. dar nu de asta era nevoie.. nu timpul iti decide soarta..
Candva momente de neuitat, acum doar amintiri ce pentru mine au devenit obsesie si am pierdut mult din sperante..
...si amintirile astea sunt atat de incomode, ca o haina ce parca.i lipita de suflet.
Inca te mai aud, chiar daca acum esti mai departe decat mi.am imaginat vreo-data ca vei fi, parca iti mai aud vocea din cand in cand, nu sunt sigura ca e a ta.. e schimbata dar imposibil sa n.o recunosc..caci n.am uitat.o.
Stelele ce candva imi pareau atat de aproape, si puteam sa le ating.. acum sunt atat de departe incat abea le ating cu privirea... intr.o seara erai aici langa mine... nu spuneai nimic.. te uitai la mine si zambeai, nici eu n.am avut curaj sa rup tacerea de frica sa nu dispari.. stiam ca nu esti real... dar erai aici..
Si dintr.o data privirea ti s.a desprins de pe fata si a zburat prin fereastra deschisa si s.a pierdut printre stele si nori.
Si norii pluteau, si luau alte si alte forme, mereu altele... trecand peste gandurile mele, facandu.le sa se rupa in mii de bucatele si sa se piarda... 
caci n.are rost.. asta.mi spun ei..
Care ei?ei ceilalti, in care tu credeai!
Dar ce stiu ei despre tine? 
......ce stiu ei despre mine?
Si m.au intrebat unde mi.au fost ochii de am lasat un sarpe ca tine sa se cuibareasca in inima mea..
..si eu stiu ca n.am lasat un sarpe, am lasat o vipera sa.mi manance din batai, sa.mi bea sangele si sa.l inlocuiasca cu venin.. si veninul sa.mi curga prin vene... 
..si ce le pasa lor?
Ce stiu ei despre tine?
Ce stiu ei despre tine?
Dar cine sunt ei?
Cine le da dreptul sa arunce cu noroi in tine?
Cine le da dreptul sa.mi spuna mie ca gresesc?
Cine sunt ei sa.mi spuna ce meriti tu?
.. si tu aveai incredere in ei.
si mi.au mai spus ca in locul tau pot pune pe oricare altul, sa.l iubesc si sa merite..
iar eu am tacut...
        ...stiam ca au dreptate
dar ce nu stiu ei e ca sunt imagini ce mi.au ramas imprimate pe retina si franturi de replici spuse candva, crestate.n inima.


Dar ce stiu ei?
ce stiu ei despre tine?
Spune.mi tu! ce au ei cu tine?
         ..................




 ...iar tu m.ai aruncat de pe pamant in spatiul cuvintelor fara sens, 
unde intrebarile nu.si gasesc raspunsul..
unde lacrimile nu se evapora
unde cuvintele nu.si gasesc rostul
...iar eu nu.mi gasesc  linistea...
Pana cand? pana cand?


Si acum ma uit la cerul instelat si ma intreb cum pot trai oameni atat de rai sub un astfel de cer.











































3 comentarii:

  1. Mumtumim ca inca mai iti faci un pic de timp sa ne impartasesti si noua din gandurile si vorbele tale care ne linistesc!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea e cel mai greu de descris,dar tu reusesti sa dai contur sentimentului acesta profund.:x.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Chiar n.ai nimic de zis /:)?