9 mai 2010

Niciodata nu e cum ar trebui sa fie..


Nimic din  ce exista nu e asa cum pare...nimic nu e cum ar trebui sa fie...
Si credeam ca s.a terminat, ca s.a sfarsit tot...si credeam in sfarsitul asta..dar se pare ca nimic nu se sfarseste pana nu pui punct.dar eu am pus punct de mult..iar tu inca continui. Si doare..si tie iti place sa te joci asa...
Si cand am zis ca am pus punct asa a fost, dar ai avut tu grija sa.l transformi in virgula...si uite asa povestea merge mai departe.
Si exact cand vedeam un sfarsit perfect, fara urme, fara regrete, fara nimic..a inceput totul din nou.Si nu nu.mi era dor de zilele astea pline de neliniste, si cred ca te urasc..si imi amintesc ca de fapt ador sa te vad zambind si totusi nu voiam asta..nu din nou..oricum se ajunge la nimic si apoi incepe din nou..
Si toate astea pentru ce?..pentru ca am crezut in tine,  si uitasem cat de drag imi esti, si uitasem ca eu cred in tine, si uitasem ca o data erai singura persoana care ma facea sa zambesc...si de fapt cred ca voiam sa uit tot..si reusisem..dar ai avut tu grija sa inceapa totul din nou inainte de a avea un sfarsit sigur..un sfarsit bine pus la punct...un sfarsit cu care ma obisnuisem..si de ce acum cand devenise totul atat de clar, atat de simplu de ce tocmai acum trebuie sa ma bagi tu in ceata din nou..si de ce acum cand renuntasem la tot...de ce vrei sa lupt din nou pentru NIMIC?..oricum n.am sa o fac..am sa raman indiferenta la acest capitol incheiat de mult..
pentru ca o legatura rupta o data nu se nastea a 2.a oara.:)


si stiu ca dupa fiecare sfarsit exista un nou inceput..nu o continuare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Chiar n.ai nimic de zis /:)?