15 ianuarie 2010

Please take me away from here...


Stii.. uneori imi doresc ca tu sa fi fost doar un vis...un simplu vis care sa nu.l pot exprima in cuvinte..cel putin din el ma trezeam, chiar daca nu o faceam cu zambetul pe buze...Ma trezesc printre cuvinte confuze si imagini difuze..iar rabdarea deja e in plus de mult timp..
Sa mai astept?
Ce?
De ce?
Si pentru ce?
...privesc cum toate se duc...si nu.mi pasa...
Incearca sa privesti si tu prin ochii mei...oare o sa vezi ce.am vazut si eu candva? oare o sa ai curaj sa spui adevarul...sau o sa te minti in continuare ca nu.ti pasa?
Stii? cineva mi.a spus ca fericirea e in mainile mele, ca inca pot sa fac ce vreau cu ea...sa nu o las sa scape...dar nu stia ca am mainile legate..
Si nu ma multumesc doar cu niste cuvinte aruncate.n sec, vreau faptee...si inca nu stiu cat sa.mi permit sa simt si cat sa evit...sa nu simt nevoia  sa joc un alt rol...
Si dupa atatea...inca mai am un raspuns de dat...iar tu mai ai o intrebare de pus ...dar tu taci si ma zdruncina pana si  urletul tau tacut...si tu n.ai nici un drept sa ma judeci...fiindca tu nu stii nimic...pentru ca tu nu stii sa simti...tu stii doar sa gandesti...

Un comentariu:

  1. scrii atat de frumos!
    "...privesc cum toate se duc...si nu.mi pasa..."

    mie nu mi-a pasat atunci...iar acum dupa ani...imi pasa..si il vreau iar!

    RăspundețiȘtergere

Chiar n.ai nimic de zis /:)?