8 februarie 2010

Pentru ca mi.e dor...8-|




Melodia noastra mha:x :)), una din ele

Si toate astea pentru ca mi.e dor...mi.e dor de tot ce a fost...a trecut prea repede...
Mi.e dor de zilele in care mergeam la camin,si stateam ore intregi, fara sa ne plictisim...dansam, radeam si tot ce ne trecea prin cap... cand chiuleam doar pentru ca nu aveam chef de ore si mergeam sa repetam dansurile si tot ce mai faceam...poate nu era totul perfect, dar eram fericite si asta era tot ce conta... si cat ne mai ofticam dupa fiecare spectacol ca nu iesea totul bine....
Ehh..asta este..a trecut prea repede...
[cateva poze...asta am mai gasit..pentru ca nsh und st dvd.urile ;))]



si petreceri in pijamale ...



ce sa mai...mi.e dor de toot...si asta nu e decat o mica parte.

Un comentariu:

Chiar n.ai nimic de zis /:)?